ביקור סגן הנשיא • יו"ר הכנסת לחכי"ם: "נוכחותכם חשובה"

איתי גדסי No Comments on ביקור סגן הנשיא • יו"ר הכנסת לחכי"ם: "נוכחותכם חשובה"

יו"ר הכנסת לחברי הכנסת: "מצפה לנוכחות רבה במליאה בעת נאום פנס; לא יכול להיות שהתקשורת תתעסק בקרחות במליאה" • וגם, הסדרי התנועה שישתנו בעת ביקור סגן הנשיא

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הפיץ היום (שני) מכתב לכלל חברי הכנסת ובו הפציר בהם להיות נוכחים במליאת הכנסת בעת נאומו של סגן הנשיא. במכתבו ציין אדלשטיין כי "מדובר באירוע חשוב הנערך לבקשת סגן הנשיא ושמטרתו להביא לידי ביטוי את היחסים החמים בין ישראל לארה"ב".

"נוכחותם של כלל חברי הכנסת בישיבה הזו חשובה מאין כמוה", הוא הדגיש, "הנעדרים ממנה יפגעו בתדמית הכנסת, יביעו זלזול באינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ולא פחות חמור מכך: יאכזבו את אלו ששלחו אותם לבית הזה – אזרחי ישראל. עיניהם יצפו לראות האם ביום חמישי נכבד את תפקידנו ונמלא את המליאה או שנאלץ לחזות שוב בתמונות המבישות של המליאה המרוקנת".

בהמשך כותב אדלשטיין: "האחריות להצלחת האירוע מוטלת על כל אחד ואחת מאיתנו באופן אישי. אני מצפה מכם לעשות כל מאמץ ולהגיע לישיבה המיוחדת". מוקדם יותר, בישיבת הנשיאות אמר אדלשטיין: "אני לא מבין איך אנשים לא יכולים לבוא לשמוע את סגן נשיא ארה"ב. לא יכול להיות שהתקשורת תתעסק בקרחות במליאה".

בתוך כך, הסדרי התנועה בעת ביקור סגן הנשיא ישתנו. ביום רביעי לא יהיה ניתן לחנות בציר מעלה השלום מיום שלישי בערב ועד סיום הביקור. לא יהיה ניתן לחנות בחניון הגדול של הר ציון החל מיום שלישי בערב ועד סיום הביקור.
ביום רביעי כניסה לעיר העתיקה החל משעה 18:00 לתושבים בלבד.

משעה 20:30 ועד 22:00 לערך, ציר מעלה השלום, הר ציון, צומת הכלביה וציר הירידה לכותל מהכניסה לרובע יהיה סגור לסרוגין. כניסה לכותל מרחוב הגיא בלבד, כאשר יהיה ניתן להתפלל במנהרות הכותל. פינוי הכותל בשעה 18:00 ועד סיום הביקור.



0 תגובות